vineri, 4 mai 2012

Traind fiecare clipa...




  

        Se spune ca un copilas si-a intrebat odata tatal: 
,,Tata este cu putinta ca un om sa nu pacatuiasca un an? 
 -Nu
-Nici o luna?
-Nu
-Nici o zi?
-Nu
-Nici o clipa?
-Ba da..
-Tata atunci vreau sa imi traiesc viata clipa cu clipa.....
         Omul care doreste sa nu pacatuiasca trebuie sa traiasca cu adevarat pocainta,sa traiasca fiecare clipa in prezenta Domnului sau.
         Este foarte greu sa fi un adevarat crestin,deoarece ti se aduc numai cuvinte urate la adresa ta si la a Iubitului nostru Domn,este greu sa suferi batjocurile ,dar intr-o zi se vor sfarsi cu toate si iti vei primi rasplata pentru tot ce ai indurat. 
         Incerc zi de zi sa imi traiesc viata clipa cu clipa deoarece se merita,mi-e dor       de Iubitul meu,mi-e dor sa-L vad...dar stiu ca intr-o zi ne vom intalni sus in ceruri si in ochii mei nu vor mai fi lacrimi,nu va mai exista durere... ci va fi numai bucurie,fericire si cant. Dar pana atunci doresc sa iubesc si sa iert ca si cum nu as muri niciodata, si sa traiesc ca si cum as muri acum! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu