vineri, 22 iunie 2012

Zbor...

Si parcă vad cum prind aripi,sa zbor la Tine si sa nu mă mai întorc nicicand!Zburand din aceasta lume murdară,plină de stricaciune,unde prea puţini Te mai caută cu toata inima! Cînd stau in prezenta Ta nu mai am nevoie de nimic...căci Tu imi esti totul mi-esti un  Tata bun care mă ajuta cînd sunt în nevoie, Tu mi-eşti Mama care mă mîngîie in necazul meu,mi-eşti Frate si îmi înţelegi toate problemele mele. Ah...Tatăl meu mi-e asa de dor de Tine.Abia aştept acea zi în care Te voi privi,ziua în care ceaţa din ochii mei va dispărea în prezenta Ta. Te iubesc!Si nu mi-e ruşine sa spun asta, mă laud cu Tine,mă laud ca sunt Copilul Tău...si mai ales ca sunt o Fiica de Rege...fiica Creatorului.....Dumnezeu nu are nepoţi,are numai copii....
  Vreau sa zbor cu Tine si ştiu ca mă iubeşti, mi-ai dovedit asta de atîtea ori...chiar scăpîndu-mă de la moarte.
   Poate ca mîine va fi din nou o zi,dar cine ştie dacă va mai fi încă o zi...o zi de întoarcere...o zi de chemare...o zi de bucurie,sau de tristeţi dar totuşi ştim ca toate le primim din mana Sa,si bucurii si necazuri toate lucrează spre binele celor ce Îl caută cu toata inima pe Domnul!

2 comentarii: