luni, 6 august 2012

... remember

    Scriu...din nou...si-mi place! Pentru ca atunci cand scriu...imi pun toate gandurile aici...!
  Scriu...ca si cand as fi nemuritoare....dar nu sunt!
Scriu...dar nu despre ceea ce n-as fi,ci pentru ca sunt...dor un simplu om!
  Scriu...fiindca mai traiesc inca o zi AZI....Maine nu stiu daca voi mai scrie.... nu stiu daca voi mai fi!
  Nu sunt ceea ce as fi vrut...dar fiindca m-am nascut,fara sa vreau si fara sa stiu...doresc sa ma resemnez pentru darul minunat pe care l-am primit! 
  Cine sunt??? Hmmm....sunt om ,,,ca si tine,si nimic altceva!
 Numele meu? Va fi scris pe o piatra alba....si-l voi purta cu multa bucurie intr-o zi!
  Scoala? Da....si inca mai am multe de invatat: Dragostea...Bucuria...Pacea.....etc.
  Profesia? Lucrez pentru Tatal meu....
  Logodita? Da...! Il astept pe Logodnicul meu! Iar cand va reveni ...vreau sa fiu pregatita!
  Daca sunt fericita?DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Sunt fericita pentru ca numele meu este scris in ceruri! Iar Tatal meu este REGELE UNIVERSULUI! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu