joi, 15 noiembrie 2012

As fi schimbat...

 
As fi schimbat o lacrima intr-un suras,de-as fi stiut urmarile vorbelor mele!
As fi schimbat o iarna grea,intr-o zi de primavara...sau ...macar de toamna de-as fi putut si de-as fi avut putere!
As fi schimbat o clipa de neatentie,si-astfel as fi evitat o mare si  ranitoare cearta!
As fi schimbat trecutul meu de m-as mai fi nascut odata!
As fi schimbat prietenii (care de fapt la greu m-au parasit) ...dar timpul nu mi-a mai dat ragaz!
As fi schimbat purtarea mea care uneori ma face sa ma intristez!
As fi schimbat slabiciunea mea in putere!N-as mai fi fost asa sensibila!
As fi schimbat o lume-ntreaga cu fericirea de pe chipul meu....si-as fi vrut ca toti sa vada in mine-un fiu de Dumnezeu!
Dar....vad ca timpul nu se-opreste pentru mine...si eu tot asa sunt...tot gresita si tot mereu ranesc oameni fara sa vreau (desi ei nu stiu lucrul acesta),prieteni nu mai am ...toti au plecat si m-au uitat mi-au fost prieteni doar atunci cand au avut nevoie de mine ....apoi.....au disparut!, vad ca lumea e prea cruda pentru a fi sensibil,ca nimanui nu-i pasa de tine! Stiu! Trecutul nu-l mai pot schimba ....insa mai stiu ca Dumnezeu mi-a dat inca o sansa de a-mi forma un sfarsit povestii mele!    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu