joi, 1 noiembrie 2012

Timp...mai da-mi o clipa!

       Parca trece asa repede...si nu mai ai timp pe absolut nimic! O parte din el in ocupam cu lucruri inutile uitand sa le facem pe cele mai importante!
   Prea ocupati de exterior decat de interior...desi ambalajul este diferit sa stiti...pe dinauntru suntem toti la fel! Cu totii avem o inima,pamani si celelate!
   Prea preocupati de internet,de messenger,facebook in loc sa vorbim cu persoanele fata-n fata!
   Prea preocupati cu lucruri inutile....si am uitat sa mai iubim...sa mai iertam si sa mai spunem un ” te iubesc” .Prea preocupati cum ar putea ceilalti sa ne faca fericiti...in loc sa ne gandim cum sa ii facem noi pe ei fericiti!
  Prea preocupati sa vanam greselile altora,sa-i judecam si uitam sa ne uitam la noi...cat de gresiti suntem!
  Prea preocupati sa barfim pe unul si pe altul...pe cand nici nu trebuie sa se auda intre noi astfel de lucruri!
   Nu mai avem timp sa spunem cuvinte frumoase,sa incurajam, sa iubim si sa iertam....si stii de ce? Pentru ca ne ocupam tot timpul cu invidie,barfa,ura si suntem prea mandri sa ne putem cere iertare! Prea mandri sa ne injosim la o asemenea fapta! Dar,eu va spun, mandria merge inaintea caderii,dar celor smeriti,Domnul spune ca le da Har!
  Timp...mai da-mi o clipa sa pot sa iert...sa iubesc...si sa iti apreciez timpul pe care mi-l acorzi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu