vineri, 8 martie 2013

Puterea unui zambet!

  Poate ca uneori ne este greu sa zambim din cauza problemelor,dar pentru noi asta n-ar trebui sa fie o piedica!
   Mi-am propus de ceva timp sa zambesc indiferent de situatie,stiu,viata-i grea dar totul merge mai departe indiferent de problemele noastre. Timpul nu asteapta dupa nimeni,fiind ireversibil trebuie avuta grija in folosirea sau...risipirea lui,aici depinde de alegerea fiecaruia!
   Din cate vad eu ...zambetul ca si rasul este ceva molipsitor! Astazi pe cand ma intoarceam de la scoala ,am trecut pe langa fel de fel de oameni ...unii mai bucurosi altii....mai putin bucurosi , asa ca vazand acest lucru m-am gandit sa le zambesc tuturor si hmmm se pare ca am reusit ....am  facut o persoana sa zambeasca,iar acest lucru mi-a dat un nou avant de a zambii necontenit !
   Zambetul este cel ce-ti da puterea de a trece peste probleme mult mai usor !
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu